Headerbild

Medlems PM

Du är välkommen att prova på friidrott!

Kom till någon av våra träningar och prova på. Tycker Du sedan att friidrott är något som passar Dig är Du välkommen att bli medlem. Prata med någon av tränarna, så hjälper de Dig.

Bli Medlem i KFUM Arvika Friidrott!

Så här blir du medlem:

Betala in medlemsavgiften på vårt bankgiro 5404-1892. Ange på talongen namn, adress, telefonnummer, personnummer samt epost-adress.

Års-Avgifter:

Junior: 300:-

Senior: 350:-

Familj: 500:-

Passiv medlem: 200:-

Frivilligt stödbidrag: ......:-

Välkommen som medlem i KFUM Arvika Friidrott!

MEDLEMS-PM:

Medlemsavgifter

I avgiften ingår tävlingsavgifter, träning sommar och vinter, försäkring under organiserad tävling och träning. OBS! Till medlemmar räknas endast de som betalat aktuell medlemsavgift. Medlemsavgiften inbetalas på bg 5404-1892.

Ange namn, adress, telefon och personnummer på talongen (gäller även familjemedlemmar). Medlemskap i friidrotten inkluderar även medlemskap i KFUM Arvikas Huvudavdelning.

Anmälan till tävling

Anmälan ska ske i god tid före tävlingens sista anmälningsdag. Tävlingarna presenteras på klubben anslagstavla och av respektive tränare vid träningarna. Anmälan görs i pärm som finns på träningsplatsen. Se bifogade anvisningar. Vid efteranmälan sköter deltagaren själv anmälan och inbetalning av startavgiften. Den extra startavgift som tillkommer i samband med efteranmälan står deltagare själv för. Anmäld tävlande som ej kommer till start utan giltigt förfall (sjukdom, skada etc.) är återbetalningsskyldig till föreningen. Meddela ändå alltid din tränare om du ej kan deltaga på anmäld tävling.Anmälningsavgifter till tävlingar betalas av föreningen. Reseersättning utbetalas endast vid SM och då under förutsättning att man är kvalificerad att deltaga; styrelsen beslutar i varje enskilt fall.

Tävlingsdräkt

Vid deltagande i tävlingar skall klubbdräkt bäras. Denna kostar ca 600 kr. För 10-åringar och yngre räcker det med den gula klubb-Tshirt som kostar 100 kr. För köp av T-shirt – kontakta Tränarna

Medlemskap

För att få deltaga i tävlingar för föreningen krävs att medlemsavgiften är betald.

Kravet gäller allt från klubbtävlingar till internationella tävlingar.

Adress

KFUM Arvika FIF - Friidrott Högåsvägen 18 671 42 Arvika